UTSTILLINGER

MEDLEMSUTSTILLINGEN 2024

Som medlem i Molde kunstforening har man muligheten til å delta på Medlemsutstillingen. Påmeldingsfristen er 18. august og det er mulig å melde på 3 verker som ikke er eldre enn 3 år! I år har utstillingen tema «Forventning».

Juryen i år er Signe Aasen og Hege Sky Mokkelbost som er tilknyttet Goma Kunstverksted i Kristiansund.Juryen velger en favoritt blant antatte verk og kunstneren vinner et stipend på kr 5.000.

Juryerte verk blir med på utstillingen som åpner 29. august kl 19.30 på Krona, Romsdalsmuseet.

Utstillingen skal henge til 20. oktober i museets kafe/foaje og er en salgsutstilling.

Om du ikke har mottatt søknadsskjema på e-post, kan du sende en forespørsel til moldekunstforening@gmail.com